Puterea verde sta in mana comerciantilor

Comerciantii au cea mai mare putere de curatare a mediului, nu inginerii sau oamenii legii, potrivit expertei in marketing verde, Jacquelyn A. Ottman, informeaza Environmental Leader.

Ottman spune ca 75% din impactul pe care il au produsele asupra mediului este determinat in faza de design si promovare, unde intervin vanzatorii si comerciantii.

De exemplu, in cazul unei periute de dinti, Ottoman spune ca impactul acesteia asupra mediului poate fi redus daca este fabricata din plastic reciclat. De asemenea, educarea treptata a consumatorului in ceea ce priveste reciclarea si compostarea plasticului conteaza foarte mult, responsabilitatea aceasta revenindu-i comerciantului.

Experta spune ca solutii au fost luate pentru reducerea impactului produselor asupra mediului. Dar pentru a face cu adevarat diferenta este nevoie de perseverenta, de comunicare permanenta cu consumatorii si de educare a acestora sa traiasca intr-un stil de viata prietenos cu mediul. Aici intervine comerciantul.

Ottoman ofera drept exemplu produsele Toyota Prius si scaunul Mira de la Herman Miller. Aceste produse au atras atentia consumatorilor si au adus profit deoarece comerciantii lor le-au promovat in asa fel incat oamenii sa inteleaga ca ele sunt cea mai buna alegere atat pentru ei cat si pentru mediu.

spot_img

Ultimele știri