Un sfert dintre copiii europeni nu stiu cum se pot implica in solutionarea problemelor de mediu si nu isi dau seama de diferentele pe care le pot face prin implicarea lor, potrivit unui studiu comandat de Sony Europe.
Sase din 10 copii din Europa considera ca mesajele contradictorii despre mediu ii aduc intr-o stare confuza, simtindu-se apatici in privinta protejarii mediului. Majoritatea adolescentilor europeni considera ca marile companii si guverne sunt responsabile pentru solutionarea problemelor de mediu in egala masura.
Sony Europe a comandat un studiu independent ce a chestionat 5.000 de adolescenti cu varstele cuprinse intre 11 si 16 ani din Marea Britanie, Germania, Franta, Italia si Spania, in iulie 2009. Studiul si-a propus sa afle ce ii motiveaza si ii mobilizeaza pe tineri sa protejeze planeta, ca parte a programului de masuri luate de companie pentru a conserva mediul “Pentru generatia urmatoare” .
Compania Sony a lansat recent un parteneriat cu o echipa de copii din California – Forest Guard. Acestia au dezvoltat un sistem ce detecteaza incendiile foresteriere in faza incipienta. Cantitatea de dioxid de carbon emis de aceste incendii egaleaza cantitatea emisa de cateva milioane de masini pe an.
Foto: streetsblog.org