Samuel Eto’o este imaginea campaniei ONU pentru biodiversitate

Fotbalistul Samuel Eto’o va aparea intr-o campanie organizata de Puma si ONU pentru promovarea Anului International al Biodiversitatii, care va fi marcat prin numeroase actiuni ecologice si educative globale pana la sfarsitul lui 2010, informeaza Xinhua.

Scopul parteneriatului este de a creste gradul de constientizare cu privire la protejarea habitatelor si a speciilor protejate in randul fanilor fotbalului si al publicului general.

Campania va fi promovata la nivel global, prin printuri, outdoor, in magzine si in mediul online si va dura pana la finalul anului 2010.

“In 2010, Africa va fi centrul lumii fotbalului, iar toti ochii vo fi pe acest continent. Aceasta este o ocazie unica pentru a ne promova campania si pentru a genera un raspuns in favoarea initiativelor pe tema biodiversitatii din Africa si din intrega lume”, a declarat Jochen Zeitz, CEO Puma.

Satinder Bindra, directorul de comunicare al Programului pentru Mediu al ONU, a declarat ca prin acest parteneriat, fanii fotbalului vor intelege ca fiecare poate contribui la protejarea animalelor, plantelor, insectelor si ecosistemelor planetei.
 

spot_img

Ultimele știri