Samsung Electronics a vandut 2,6 milioane de televizoare LCD cu tehnologie de iluminare a ecranului de tip LED (light emitting diode) in 2009, cu 30% peste tinta stabilita, anunta Mediafax.
Compania a mai confirmat ca in 2010 vrea sa comercializeze 10 milioane de astfel de aparate mai performante decat cele traditionale.
Televizoarele cu ecrane cu cristale lichide prevazute cu diode LED sunt mai subtiri, au un consum mai redus de energie si au o imagine mai clara decat cele cu tehnologie CCFL (lampi catodice cu fluorescenta la rece).
Compania sud-coreeana, cel mai mare producator de televizoare la nivel mondial, in functie de venituri, a fost lider pe acest segment de piata, dar se confrunta cu intensificarea concurentei.
Odata cu scaderea preturilor televizoarelor cu tehnologie LED, Samsung intentioneaza sa extinda gama de modele in 2010. In septembrie, Samsung a anuntat intentia de a comercializa cel putin doua milioane de televizoare LED in 2009 si minim zece milioane de aparate in 2010.
Publicatia Maeil Business a relatat pe de alta parte ca, potrivit unor surse din industrie, Samsung are ca obiectiv producerea a 250 de milioane de telefoane mobile in 2010, in crestere cu circa 15% fata de 2009.
Samsung, al doilea mare producator de telefoane mobile la nivel mondial, a anuntat, luni, ca nu a stabilit inca obiectivele pentru 2010, pe acest segment.