Philips – 5,3 miliarde euro din produse eco-friendly

In 2007 produsele verzi Philips au avut vanzari de 5,3 miliarde euro, in crestere cu 33% fata de vanzarile realizate in 2006, de 4 miliarde euro.

Produsele de iluminat verzi au avut o crestere de 17%, iar cea mai mare crestere in vanzari au cunoscut-o produsele de iluminat pentru locuinte, urmate de solutiile pentru magazine si strada, cum sunt LED-urile, arata raportul anual de sustenabilitate al companiei.

Vanzarile produselor pentru ingrijirea sanatatii au crescut cu 35 procente, crestere datorata in special lansarii in 2007 a seriei de scanere MRI dar si a monitoarelor pentru pacienti. Sectorul produselor pentru imbunatatirea vietii consumatorilor au avut cea mai semnificativa crestere de 91% la produsele prietenoase cu mediul.

In septembrie 2007 Philips a anuntat programul EcoVision4 care prevede cresterea vanzarilor produselor verzi la 30% din total in urmatorii cinci ani. Philips are mari sanse sa-si atinga scopul, cu vanzari de 20% din total in 2007, in comparatie cu 15% in 2006.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri