Philips – 5,3 miliarde de euro din produse eco-friendly

In 2007, produsele verzi Philips au avut vanzari de 5,3 miliarde de euro, in crestere cu 33% fata de vanzarile realizate in 2006, de 4 miliarde de euro.

Produsele de iluminat verzi au avut o crestere de 17%, iar cea mai mare crestere in vanzari au cunoscut-o produsele de iluminat pentru locuinte, urmate de solutiile pentru magazine si strada, cum sunt LED-urile, arata raportul anual de sustenabilitate al companiei.

Vanzarile produselor pentru ingrijirea sanatatii au crescut cu 35 de procente, datorita, in special, lansarii in 2007 a seriei de scanere MRI, dar si a monitoarelor pentru pacienti. Sectorul produselor pentru imbunatatirea vietii consumatorilor au avut cea mai semnificativa crestere, de 91%, la produsele prietenoase cu mediul.

In septembrie 2007, Philips a anuntat programul EcoVision4, care prevede cresterea vanzarilor produselor verzi la 30% din total in urmatorii cinci ani. Philips are mari sanse sa-si atinga scopul, cu vanzari de 20% din total in 2007, in comparatie cu 15% in 2006.

+ posts
spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri