Clientii Mega Image au parcurs, de la inceputul lunii iulie si pana in prezent 3.387 de kilometri folosindu-se de “Bicicletele cu cosul plin” pentru a transporta cumparaturile acasa. De asemenea, de la demararea proiectului, circa 9.000 de clienti au fost informati despre beneficiile mersului pe bicicleta.
Din cei aproximativ 9.000 de clienti, 6.627 isi transporta cumparaturile mergand pe jos pana acasa, 1.910 dintre ei merg cu masina personala, 169 cu un mijloc de transport in comun, iar 269 cu bicicleta.
“Biciclete cu cosul plin”, a fost lansat de Asociatia Green Revolution si Mega Image pe 3 iulie 2013. Proiectul vizeaza incurajarea folosirii bicicletei ca mijloc de transport alternativ in viata angajatilor si clientilor Mega Image, pentru a ajuta la minimizarea amprentei de CO2.
Suntem incantati ca putem, cu sprijinul Asociatiei Green Revolution, sa promovam bicicleta ca mijloc de transport alternativ, dar si pentru recreere, in randul clientilor si angajatilor nostri. Prin implementarea acestui proiect, ne dorim o schimbare de comportament pe termen lung si incurajarea clientiilor de a se implica activ in proiectele noastre de reducerea a amprentei de CO2”, a declarat Irina Fosa, Manager Proiect Mega Image.
Astfel, clientii si angajatii Mega Image din 10 magazine sunt incurajati sa aleaga bicicleta ca mijoc de transport atunci cand vin la cumparaturi prin inchirierea uneia dintre bicicletele puse la dispozitie in cadrul proiectului, pe durata maxima a 24h.
Ne bucuram sa fim parteneri cu Mega Image in acest proiect «Biciclete cu cosul plin» si speram ca tot mai multe companii si institutii publice sa promoveze bicicleta ca transport alternativ pentru protejarea mediului si o viata sanatoasa”, a declarat Raluca Fiser, Presedintele Asociatiei Green Revolution.
Proiectul se va desfasura in perioada 3 iulie – 31 octombrie 2013.