Parcurile viitorului, intre primele 5 campanii din SE Europei

"Parcurile viitorului" este in topul primelor cinci campanii din sud-estul Europei. Campania Petrom, prin care compania isi propune sa construiasca cinci parcuri din Romania in spiritul protectiei mediului si al utilizarii energiilor alternative, a fost nominalizata la European Excellence Awards de la Berlin.

"Recunoasterea nationala si internationala pe care o primeste acest proiect este o dovada in plus ca ne-am tinut promisiunea. Si ca, mai mult decat investitie, un astfel de demers inseamna comunicare, parteneriat, implicare, dialog, transparenta. Peste ani, valoarea proiectului va fi confirmata de fiecare generatie care va beneficia de aceste parcuri”, a declarat Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.

„Parcurile Viitorului” primeste astfel aprecierea unui juriu international format din peste 30 de specialisti cu experienta in comunicare la nivel global. Proiectele finaliste au fost selectate dintr-un numar de peste 600 de inscrieri din toata Europa. European Excellence Awards este o competitie internationala de comunicare si relatii publice, initiata de publicatia Comunication Director, se precizeaza in comunicatul companiei.

In Romania, proiectul a mai primit anul acesta „Golden Award for Excellence” in cadrul Romanian PR Award si „Premiul pentru cel mai bun program comunitar” la „Gala Oameni pentru Oameni”.

Petrom a investit 1,5 milioane de euro in campani „Parcurile Viitorului”, prin care si-a propus ca pana la sfarsitul anului 2008 sa transforme cinci parcuri din Romania in spatii reprezentative pentru viitor. Trei dintre cele cinci parcuri ale viitorului au fost deja construite intr-o perioada record de timp, ele fiind finalizate in aceasta luna, se mai arata in comunicat.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri