Greenpeace face presiuni asupra producatorilor de console printr-o campanie care isi propune sa mobilizeze gamerii din toata lumea sa indemne companiile Sony, Nintendo si Microsoft sa-si inverzeasca produsele, informeaza Environmental Leader.
In ghidul lansat luna trecuta de catre Greenpeace, "Electronice mai verzi", organizatia a acordat companiei Nintendo nota 0. Greenpeace spune ca producatorii de console se ascund in spatele producatorilor de computere si telefoane mobile care deja isi reduc "povara toxica a produselor".
Noua campanie Greenpeace, intitulata "Ciocnirea Consolelor", este promovata printr-un filmulet de 90 de secunde difuzat pe site-ul organizatiei in care protagonistii sunt Master Chief din franciza Microsoft, Halo, Mario din Nintendo si personajul Sony, Kratos. Toate cele trei mascote se afla in competitie pentru titlul de cel mai verde joc.
Filmuletul are rolul de a indemna gamerii carora le pasa de mediu din toata lumea sa scrie companiilor producatoare de console. Site-ul da si sugestii cum se poate extinde pe Internet acest trend.
Greenpeace a publicat si un sondaj de opinie care arata ca din 50.000 de respondenti, 74% sunt mai ingrijorati pentru problema mediului decat pentru combaterea consumului de droguri sau razboaiele din lume.
Foto: gadgetmania.com