LOHAS, initiativa pentru stiluri de viata sanatoase si durabile, a ajuns in Romania

Firma de consultanta in comunicare integrata PRAIS Corporate Comunication a lansat marti initiativa LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability), o linie completa de servicii PR si marketing strategic care are ca obiectiv promovarea pietei produselor si serviciilor realizate prin practici de afaceri economic sustenabile si prietenoase fata de mediul inconjurator.

Initiativa LOHAS – PRAIS va debuta anul acesta printr-o serie de dezbateri publice, campanii de informare, conferinte, dar si cu un concurs national.

LOHAS (Stiluri de viata sanatoase si durabile) este un termen care desemneaza un segment de piata cu o crestere spectaculoasa in America de Nord, Europa Occidentala, Japonia si Australia. Directiile LOHAS sunt: sanatate, mediu, dezvoltare personala si economie durabila.

"Vom promova protectia mediului, accesul la un stil de viata sanatos, educatie si cultura. LOHAS – PRAIS pregateste afacerile pentru mediul volatil, pentru ca lumea s-a trezit si incearca sa gaseasca solutii", a declarat Silvia Bucur, director general la PRAIS.

Institutul de Marketing Natural din SUA (NMI) a elaborat, in martie 2007, topul primelor 50 de companii din lume responsabile din punct de vedere social si al mediului. In primele 10 se situau companii precum: Microsoft, McDonald’s, Coca Cola, PepsiCo si Walt Disney.

Consumator LOHAS doreste sa stie de unde vine produsul, cine l-a produs, in ce este ambalat si ce anume se va intampla cu el dupa debarasare.

In 2004, potrivit unui studiu din SUA al NMI, consumatorii LOHAS reprezentau peste 27% din populatia SUA, ceea ce inseamna 55 de milioane de locuitori. Anual, piata LOHAS americana valoreaza circa 280 de miliarde de dolari. In Germania, 6% din populatie se declara interesati de stiluri de viata sanatoase si durabile, in timp ce in Australia procentul se ridica la 26%.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri