O campanie lansata in Bucuresti isi propune sa ii invete pe romani sa raspunda la intrebarile "Cum ne eco-imbracam. Ce eco-mancam? Ce eco-daruim celor dragi? Cum ne eco-deplasam? Cum ne eco-intretinem locuinta? Cand iesim, unde ne eco-distram? Unde ne eco-petrecem vacantele?".
Denumita "Mosul Verde", campania este realizata cu sprijinul financiar al Comisiei Europene, prin Programul Tineret in Actiune. O serie de firme care comercializeaza produse bio sunt parteneri si sponsori, alaturi de Academia de Studii Economice, firme de PR si organizatii neguvernamentale.
Campania a inclus deja o demonstratie de reciclare manuala a hartiei (desfasurata la ASE si realizata de Asociatia Fii verde!) si o piesa de teatru forum Verde STOP, jucata de membrii Asociatiei ART Fusion. Portalul reperverde.ro va fi inaugurat la tombola, la 23 decembrie. Un film de cateva minute, "Povestea Mosului Verde", va fi realizat pe baza inregistrarilor facute pe tot parcursul acestei campanii.
Campania propune publicului o expozitie, un brad si o tombola pe tema consumului durabil, intre 18 si 23 decembrie, la Bursa de Marfuri Creative (langa Piata de Flori Cosbuc). Telul actiunii este promovarea principiilor ecologice si sociale in viata cotidiana a bucurestenilor si, in particular, in alegerile pe care acestia le fac zi de zi in calitate de consumatori.
Evenimentul este o sursa de informatii pozitive, demonstrand vizitatorului ca poate deveni un consumator responsabil! Proiectul implica un numar mare de tineri voluntari. Acestia au lansat o lista yahoo groups (http://groups.yahoo.com/group/reperverde/) si invita bucurestenii la eco-discutii.