Un cumparator trebuie sa stie de unde vine produsul pe care l-a achizitionat, cine l-a produs, in ce este ambalat si ce se va intampla cu el dupa debarasare. Firma de consultanta in comunicare integrata PRAIS Corporate Comuni cation a lansat in tara noastra initiativa internationala de lifestyle sustenabil LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability), o linie completa de servicii de PR si de marketing strategic. Aceasta are ca obiectiv promovarea pietei de produse si servicii realizate prin practici de afaceri profitabile, dar sustenabile si priete noase cu mediul.
LOHAS – PRAIS va debuta anul acesta printr-o serie de dezbateri publice, campanii de informare, conferinte,
dar si cu un concurs national. Initiativa LOHAS desemneaza un segment de piata cu o crestere spectaculoasa in America de Nord, Europa Occidentala, Japonia si Australia, iar obiectivele sale sunt sanatatea, mediul, dezvoltarea personala si economia du rabila. Vom promova protectia mediului, accesul la un stil de viata sanatos, educatia si cultura. LOHAS – PRAIS pregateste afacerile pentru mediul volatil, fiindca lumea abia s-a trezit si incearca sa gaseasca solutii, a declarat Silvia Bucur, directorul general PRAIS.
Institutul de Marketing Natural din SUA (NMI) a elaborat, in martie 2007, topul primelor 50 de companii din lume responsabile din punct de vedere social si al mediului. Micro soft, McDonald’s, Coca-Cola, Pepsi si Walt Disney au fost cap de lista.