Companiile petroliere din Europa isi unesc fortele pentru a-si educa clientii in spiritul eficientei energetice. „Economiseste mai mult decat carburant” este campania prin care 40 de companii petroliere europene din 29 de tari isi propun sa ecologizeze cat mai multi soferi.
Actiunea are la baza 10 sfaturi-cheie de eficientizare a utilizarii carburantului si de reducere a emisiilor. Soferii le vor gasi la cele peste 45.000 de benzinarii implicate in campanie.
„Suntem extrem de incantati de aceasta campanie, care recunoaste rolul industriei noastre in rezolvarea provocarilor legate de mediul inconjurator si energie, deschizand, in acelasi timp, un dialog cu consumatorii nostri despre eficient a energetica. Utilizand cunostintele, experienta si infrastructura de care dispunem, putem comunica despre nevoia de a schimba comportamentul individual, pentru ca impreuna sa realizam o schimbare importanta”, a declarat Panos E. Cavoulacos, presedintele EUROPIA, Asociatia Industriei Europene a Petrolului, initiatoarea campaniei, alaturi de Comisia Europeana, prin intermediul comisarului european pentru Energie, Andris Piebalgs.
In Romania, campania va fi lansata de Asociatia Romana a Petrolului, ce numara sase companii membre, dintre care doua participa la aceasta campanie, OMV Romania Mineraloel si MOL Romania Petroleum Products. Consuma torii romani vor gasi materialele informative ale campaniei in statiile OMV si MOL.
La nivel regional, la campania „Economisiti mai mult decat carburant” participa toti cei 17 membri ai EUROPIA.
In plus, 25 nonmembri EUROPIA s-au mobilizat prin intermediul Asociatiilor Nationale ale Petrolului pentru a participa la aceasta campanie.