HP a publicat un nou set de sfaturi destinate companiilor din lantul sau de furnizori, cu scopul de a le ajuta in promovarea unor campanii puternice de CSR sau a altor practici de mediu, informeaza GreenBiz. Raportul HP prezinta cele mai sustenabile si ecologice practici care sa insoteasca audituri, workshop-uri si training-uri manageriale pentru personalul furnizorilor.
Directorul HP care se ocupa de programele de mediu si responsabilitate sociala, Bonnie Nixxon Gardiner, a spus ca raportul va fi adoptat si de alte multinationale. „Ghidul a fost finantat si de Comisia Europeana, motiv pentru care noi ne asteptam ca acesta sa fie distribuit in mai multe locuri. Deja am observat o reactie pozitiva in randul altor multinationale, printre care si competitori de-ai nostri", a declarat aceasta.
Raportul a evaluat si 15 dintre cei mai mici furnizori ai companiei HP, din estul Europei. „Trebuie sa recunoastem ca firmele care furnizeaza produse furnizorilor tai directi tind sa aiba resurse, personal si bani limitati. Asa ca este important sa muncesti indeaproape cu principalii furnizori pentru a difuza informatii despre cele mai bune practici si in afara lantului de furnizori.”, a declarat Bonnie Nixxon Gardiner.