Campania „Sa pastram apele curate!“ a adus Administratiei Nationale Apele Romane premiul Green Awards 2008, la categoria Best Green International Campaign, in cadrul Festivalului international al campaniilor de mediu Green Awards, desfasurat la Londra. Campania de responsabilizare sociala, derulata in perioada martie-noiembrie 2008, a avut un buget de 50.000 de euro.
„Campania ANAR a fost premiata in mod special pentru originalitatea ideilor transpuse prin grafica si audio-vizual, precum si prin ineditul conceptelor de campanie promovate in cadrul actiunilor derulate, respectiv cele doua specii noi «PETste» si «meDOZA»“, se arata intr-un comunicat emis de ANAR. Potrivit acestuia, produsele de campanie cele mai apreciate de juriu au fost macheta „Obiceiurile proaste nasc specii noi“ (cu „meDOZA“ in apa), carticica „Peripetiile lui OVI“ si spotul TV „PETste“.
Categoria Best Green International Campaign a fost introdusa pentru prima data in cadrul acestui concurs (Festivalul Green Awards se afla la a treia editie), fiind dedicata campaniilor de media internationale, derulate intr-una sau mai multe tari, consacrate problemelor de mediu. La aceasta categorie, ANAR a concurat alaturi de alte doua campanii MTC TOUCH, din Liban, si cea initiata de UNEP si UITP. „Este pentru prima data in istoria ANAR cand initiaza si, mai ales, ajunge sa fie premiata in cadrul unui concurs international prestigios, alaturi de institutii cu traditie in domeniul campaniilor de media si publicitate, pe probleme de protectia mediului“, a declarat Marius Postelnicescu, directorul general ANAR.