In incercarea de a se concentra mai mult pe partea eco a mediului online si a propriei activitati, Facebook a lansat o pagina dedicata ecologiei, unde utilizatorii pot gasi linkuri catre cele mai interesante stiri si infomatii din domeniu.
Pagina, Facebook.com/green, are deja peste 30.500 de fani. Ea ofera informatii atat despre ceea ce este nou in domeniul protectiei mediului, cat si despre eforturile companiei de a scadea impactul pe care activitatea sa il are asupra mediului.
De asemenea, Facebook a anuntat cel de-al doilea parteneriat cu o asociatie din industria eficientei energetice din ultimele doua saptamani. Compania s-a alaturat Information Technology Industry Council’s Digital Energy Solutions Campaign (DESC), o coalitie de companii din domeniul tehnologiei si ONG-uri axate pe eficienta energetica.
Saptamana trecuta, Facebook a anuntat ca s-a alaturat Aliantei pentru Economisirea Energiei. Ca urmare a acestui parteneriat, compania va disemina informatii despre eficienta energetica publicului si mediului de afaceri.
Cele trei masuri luate de Facebook au rolul de a-i intari reputatia “verde” si se adauga programelor de reciclare, de transport ecologic si economisire a apei pe care le deruleaza.