Eco-Rom Ambalaje a valorificat, in 2007, o treime din 660 mii tone de ambalaje

Eco-Rom Ambalaje a valorificat, in 2007, o treime din cele 660 mii tone de ambalaje puse pe piata de cele 917 companii afiliate sistemului Der Grune Punkt" – Punctul Verde.

Structura ambalajelor este 19,4 % sticla, 30,9% plastic, 25,2% hartie-carton, 4,6% metal, si 19,8% lemn. Cantitatea de ambalaje valorificate de Eco-Rom Ambalaje pentru membrii sistemului a fost de aproximativ 240.000 tone.

"Companiile afiliate la sistemul propus de Eco-Rom Ambalaje au avut numai de castigat in anul 2007, intrucat obligatiile acestora de reciclare si valorificare au fost indeplinite cu maxima eficienta. Tarifele reprezinta un factor important in decizia operatorilor economici, dar la fel de importante sunt si calitatea serviciilor, inovatia si experienta de utilizare", a declarat Mugurel Radulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Eco-Rom Ambalaje SA.

El a adaugat ca sistemul on-line de raportare a redus cu 100% erorile in transmiterea si gestionarea datelor privind ambalajele introduse pe piata si valorificarea acestora.

"Rezolvarea imediata a problemelor cu care se confrunta agentul economic este foarte importanta. Aceste servicii au condus la o crestere cu 37% a numarului de companii afiliate sistemului in anul 2007", a adaugat Mugurel Radulescu.

In anul 2007 au intrat in sistem si retaileri importanti, printre care Carrefour, Metro si Real.

"Anul 2008 este marcat de o crestere cu 300% a obiectivului de reciclare la hirtie si metal, si de 50% la sticla si lemn". Eco Rom Ambalaje SA este pregatita sa indeplineasca aceste cerinte pentru operatorii economici din Romania la cresteri de costuri minime si multiplicarea serviciilor oferite", a subliniat Mugurel Radulescu.

Companiile care au aderat la Eco-Rom Ambalaje se alatura celor 130.000 de companii din 30 de state din Europa si America de Nord, afiliate la sistemele integrate de management al deseurilor de ambalaje "Der Grune Punkt" – Punctul Verde.

Eco-Rom Ambalaje este o organizatie infiintata la sfarsitul anului 2003 de un grup de companii care activeaza in Romania si care au luat initiativa implementarii sistemului "Der Grune Punkt" in Romania. Membrii fondatori sunt: Argus, Ball Packaging Europe, Chipita Romania, Coca-Cola HBC Romania, Heineken, Mars Romania, Munplast, Pepsi Americas, Romaqua Group Borsec, Tetrapak, Unilever, Titan.

Marca "Der Grune Punkt" ii arata cumparatorului ca firma producatoare sau importatoare a produselor respective este o companie responsabila din punct de vedere al protectiei mediului inconjurator, intrucat s-a angajat ca ambalajele produselor sale sa fie reciclate sau valorificate.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri