Doar 16% dintre asiatici cred in inverzirea companiilor

Asiaticii sunt sceptici privind adevaratele motive ale „inverzirii” companiilor: doar 16% cred ca acestora chiar le pasa de mediul inconjurator, potrivit unui studiu global publicat marti, informeaza Earth Times. Majoritatea cred ca sponsorizarea campaniilor verzi este mai degraba o masura de marketing pentru a castiga puncte de imagine si a creste vanzarile, decat dovada unei grijii reale fata de mediu.

Coreenii sunt cei mai sceptici dintre toti, doar 5% dintre acestia cred in sinceritatea atitudinii verzi a companiilor.

Tailandezii au incredere in proportie de 19% in masurile verzi luate de companii, iar locuitorii din Hong Kong si Sinapore sunt si mai optimisti, in proportie de 23, respectiv 27%.

Cei mai increzatori sunt japonezii: 38% dintre acestia vad numai motivele generoase si verzi ale companiilor. 

In schimb, opinia a doar 13% dintre japonezi asupra unei companii este influentata de masurile de protectia mediului elaborate de aceasta.

42% dintre tailandezi se lasa influentati de o imagine verde, comparativ cu 24% dintre coreeni, 25% dintre locuitorii Hong Kong-ului si 31% a celor din Singapore.

Studiul este inclus in a treia parte din ancheta globala Lumea noastra Verde a grupului de informare TNS, parte care cuprinde 13.000 de respondenti din 17 tari.

spot_img

Ultimele știri