Grupul Rompetrol continua parteneriatul de sustinere al celui mai important eveniment care promoveaza identitatea culturala a Romaniei – Festivalul International George Enescu, ajuns in 2013 la cea de-a XXI-a editie.
Continuarea acestui parteneriat vine sa intareasca vocatia internationala a celor doua branduri si a produselor sale de exceptie si, in mod direct, sa contribuie la consolidarea unui brand de tara care promoveaza corect imaginea Romaniei in afara granitelor. Noi, oamenii din Rompetrol, suntem onorati si mandri sa sustinem un astfel de eveniment, sa oferim publicului o parte din magia si muzica lui George Enescu!„, declara Mihaela Ungar, director Marketing si Comunicare al Grupului Rompetrol.
Festivalul, care se desfasoara in perioada 1-25 septembrie include o mare varietate de spectacole, in 4 locatii de prestigiu din Bucuresti, cat si in 8 orase din tara.
Printre activitatile de care se leaga contributia Rompetrol la acest eveniment se numara cele 2 concerte sustinute de Royal Philarmonic Orchestra la Sala Palatului, in zilele de 27 si 28 septembrie, dirijate de Andrew Litton si Cristian Mandeal.