Numarul companiilor multinationale care au oferit date privind responsabilitatea fata de mediu s-a dublat in ultimii trei ani, informeaza Greenbiz, citand un studiu KPMG.
Aproape trei sferturi din companiile americane din topul 100 al castigurilor au prezentat date de sustenabilitate anul acesta, de trei ori mai multe fata de anul trecut. 80% dintre cele mai mari 250 de multinationale divulga informatii de responsabilitate corporatista (CR).
"Tot mai multe companii americane incep sa vada legatura dintre profituri si principii. Chiar si intr-o situatie economica dificila, ne asteptam ca aceasta tendinta sa creasca pe masura ce transparenta in chestiuni non-financiare va creste, probabil, in importanta", a declarat Eric Israel, reprezentant al KMPG.
Studiul International al KMPG privind responsabilitatea corporatista a trecut in revista rapoartele a peste 2.200 de companii, printre care primele 250 in topul Global Fortune (G250), precum si cele 100 de companii cu cele mai mari venituri (N100). Desi Israel considera rapoartele de sustenabilitate un curent general, 57% dintre companiile din G250 abordeaza subiectul schimbarilor climatice in rapoarte, pe cand 69% din N100 nu fac acest lucru. Companiile din Marea Britanie ofera cea mai mare transparenta, urmate de cele din Japonia, Suedia, Franta si Spania.