Chinezii pun mediul inaintea economiei

31% dintre consumatorii chinezii considera mediul o prioritate mai mare decat economia, comparativ cu 17% in Statele Unite (SUA) si 28% in Marea Britanie, potrivit unui sondaj efectuat recent de o companie din San Francisco, informeaza GreenBiz.

In realizarea sondajului, consumatorii chinezi au fost intrebati daca interesul lor fata de mediu influenteaza si obiceiul lor la cumparaturi si asteptarile lor de la companii. De asemenea, respondentii au fost rugati sa spuna care sunt, in opinia lor, cele mai verzi branduri.

69% dintre consumatorii chinezi au spus ca sunt dispusi sa investeasca mai mult in produse prietenoase cu mediul anul viitor, spre deosebire de 38% in SUA si 33% in Marea Britanie.

Consumatorii chinezi considera tehnologia, electronicele si serviciile financiare ca fiind cele mai verzi industrii, iar cea alimentara si cea de inginerie au fost cotate drept cele mai putin verzi. Participantii la sondaj au desemnat urmatoarele companii ca fiind cele mai prietenoase cu mediul: Haier, Baidu, Lenovo, CMB Bank, Microsoft, Apple, Google, Nokia, Sina si Souhu.

China a devenit cel mai mare producator de energie regenerabila din lume. Anul trecut, China a investit peste 10 miliarde de dolari in proiecte de energie regenerabila, aproape cat Germania, liderul mondial din acest sector. Anul acesta, oficialii chinezi si-au propus sa dubleze eforturile.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri