Cele mai bune initiative de sustenabilitate ale restaurantelor americane sunt dezvaluite in amanunt in noul raport „Going Green is Red Hot” („Inverzirea e super”) al revistei Fast Casual, informeaza GreenBiz.
Raportul prezinta trenduri si practici verzi in echipamente, constructie, alimente, sisteme de ambalare si marketing. Include rezultate ale diferitelor sondaje alaturi de comentarii ale membrilor industriei restaurantelor.
Raportul, care se refera in mod expres la restaurantele de tip fast food sau quick-service, prezinta cat de sustenabile sunt alegerile in materie de alimente si ambalarea produselor si cat de respectata este legislatia de mediu.
Una dintre companiile evidentiate in raport este Pizza Fusion, care are peste 20 de locatii in Statele Unite si care s-a straduit sa integreze sustenabilitatea in toate operatiunile sale. Compania foloseste mancare si ingrediente organice, livreaza pizza cu vehicule hibrid, cumpara credite de carbon pentru a compensa consumul sau de energie, ofera discounturi clientilor care aduc inapoi cutiile de pizza pentru a fi reciclate, ofera angajatilor uniforme fabricate din bumbac 100% organic si foloseste containere si ustensile biodegradabile.
„Sondajul arata ca marea majoritate a consumatorilor sunt dispusi sa faca alegeri prietenoase cu mediul „, a spus Christopher Hall, autorul raportului "Going Green is Red Hot."
Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz