Shane Meadows, englezul care a regizat filmele This Is England si Dead Man’s Shoes, a realizat o campanie publicitara de peste 10 milioane de dolari pe tema schimbarilor climatice pentru guvern, informeaza The Guardian.
Spotul publicitar prezinta un tata care se confrunta cu o enorma factura la energie si care incearca sa isi convinga familia sa stinga luminile si sa opreasca toate instalatiile electrice din casa pentru a reduce costul facturilor si emisiile de dioxid de carbon.
Campania face parte din initiativa "Actionati importiva CO2" a Departamentului pentru mediu, alimentatie si afaceri rurale din Marea Britanie. Initiativa vine dupa ce guvernul britanic a lansat un proiect in valoare de 1 miliard de lire sterline menit sa ajute oamenii sa isi reduca facturile la energie.
"In afara faptului ca imi place aceasta campanie pentru ca este amuzanta si bine scrisa, eram totodata interesat sa produc niste filme care ar putea schimba comportamentul oamenilor", a spus Meadows.
Statisticile arata ca linia telefonica de consultanta a campaniei "Actionati importiva CO2" a primit, de la lansarea proiectului guvernamental, de patru ori mai multe telefoane, ceea ce inseamna ca oamenii sunt motivati si interesati sa actioneze impotriva schimbarilor climatice.