BRD a lansat un concurs pe teme de responsabilitate sociala

BRD-Groupe Societe Generale a lansat in Romania Citizen Act II, un joc de business pe teme de responsabilitate sociala, organizat de grupul Societe Generale si in care s-au implicat 82 de universitati europene, informeaza un comunicat al companiei.

Obiectivul concursului este acela de a imagina modul in care Grupul Societe Generale ar trebui sa actioneze, in anul 2028, pentru a transpune in practica principiile responsabilitatii sociale si de mediu. Pentru construirea strategiilor de responsabilitate sociala si mediu pot fi luate in considerare o multitudine de subiecte din domenii diferite precum economic, protectia mediului sau social.

Cele 21 de echipe care s-au inscris in Romania (20 formate din studenti la ASE Bucuresti si una alcatuita din studenti ai Universitatii de Vest din Timisoara) au participat deja la o faza de selectie la nivel european, in urma careia au fost retinute in competitie sase dintre ele. Acestea vor concura cu alte 34 de echipe.

Cele 40 de echipe retinute in faza finala a concursului vor anima propriile wikibloguri, pe care isi vor prezenta si proiectele, iar castigatorii vor fi desemnati in luna martie in functie de pertinenta ideilor, creativitate si realism.

Grupul Societe Generale este parte in mai multe tratate internationale relevante in domeniul responsabilitatii sociale corporative, precum Grupul Wolfsberg (asociatia de lupta impotriva spalarii banilor), Global Compact, Carbon Disclosure Project (inventar al actiunilor celor mai mari 500 de companii din lume in raport cu schimbarea climatica), Equator Principles (pact semnat de cele mai importante 50 de banci din lume, care are in vedere integrarea impactului social si de mediu in proiectele de finantare in valoare de peste 10 milioane dolari).

In 2006, Grupul Societe Generale a alocat 22,3 milioane euro pentru proiecte de sponsorizare, mecenat si responsabilitate sociala, donand alte 4,9 milioane euro in vederea sprijinirii unor proiecte umanitare. Banca a finantat cu 1,2 miliarde euro diferite industrii ecologice (energie solara, energii alternative, gestiunea deseurilor).

La randul sau, BRD dezvolta deja de 10 ani o strategie in domeniul responsabilitatii sociale, cu implicare in arta si cultura, educatie, sport si actiuni umanitare. BRD – Groupe Societe Generale are active ce depasesc 10 miliarde euro. Banca are peste 2,3 milioane clienti si opereaza o retea de peste 700 de unitati. BRD detine cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 5,5 miliarde euro). ROMPRES

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri