Compania internationala The Body Shop, care fabrica si comercializeaza produse cosmetice naturale, lanseaza o campanie publicitara prin care isi arata interesul fata de mediul inconjurator, informeaza GreenBiz.
Campania "Nature’s way to beauty" (Calea naturii spre frumusete) care va fi lansata in aceasta saptamana este prima de acest gen din 2006, de cand firma a fost cumparata de L’Oreal, demers ce a starnit reactii critice din partea consumatorilor si a principalilor jucatori de pe piata industriei cosmeticelor, care s-au temut ca practicile etice si cele legate de protectia mediului vor fi puse in pericol, acest lucru nu a afectat imaginea companiei.
Sloganele incluse in campanie sunt „Mai putine ambalaje, mai multa frumusete!” si Jucam fair-play in afaceri!”, iar aceasta coincide cu marea lansare a liniei de produse numita "Wellbeing", care va fi vanduta in sticle de plastic 100% reciclate.
Compania The Body Shop, care a promis ca va deveni neutra din punct de vedere al carbonului pana in 2010, intentioneaza sa isi fabrice PET-urile din materiale intre 30% si 100% reciclate in urmatoarele 12 luni.
Compania The Body Shop a fost infiintata in 1976 de Anita Roddick si a fost prima companie de produse cosmetice care a solicitat incetarea testarii produselor pe animale. In prezent, detine peste 2.100 de magazine in 55 de tari si are in portofoliu peste 1.200 de produse cosmetice.
Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz