Un sondaj publicat de firma de consultanta pe Internet Jungle Rating arata ca site-urile sunt principalul canal prin care companiile isi comunica strategiile de sustenabilitate si ca, dintre toate firmele europene, compania germana BASF si-a prezentat cel mai bine mesajul pe pagina web. CITESTE STUDIUL
BASF, cu un scor de 67 procente, este urmata de BHP Billiton, cu 65 de procente si de Centrica, Novo Nordisk si BP, toate cu cate 64 de procente.
Metoda de ierarhizare a evaluat extinderea informatiei referitoare la sustenabilitate prezentata pe site-urile corporatiilor, precumj si calitatea, accesabilitatea si varietatea informatiei.
Scorul companiei BASF este un rezultat al actualizarii regulate a stirilor si studiilor de caz, oferind date asupra performantei si prezentari precum documente video, animatii flash, grafice interactive si descarcabile.
Sondajul a evaluat 53 de companii, in functie de 12 criterii: accesabilitate, interactivitate, multimedia, personalizare, profil de companie, raport de sustenabilitate, actualitatea informatiei, arhiva, strategii si politici si dimensiunile sociale, ecologice si economice ale site-urilor.
Tanja Castor, responsabila site-ului BASF, a declarat ca scopul companiei este sa prezinte pe pagina web informatii despre sustenabilitate pentru proprii angajati, clienti, investitori, analisti si agentii de rating.
"Sustenabilitatea este una dintre cele patru directii ale strategiei BASF, deci este foarte important pentru noi sa o comunicam", a declarat Tanja Castor. "La BASF vrem sa fim transparent in legatura cu obiectivele noastre de sustenabilitate", a mai spus aceasta.
Acest articol a fost preluat cu acordul GreenBiz.