La initiativa lui Zoli Toth, numit Ambasador Earth Hour Romania, mai multe companii au decis sa sustina acest proiect. Printre acestea se numara si Cocor MediaChannel companie care detine celebrele ecrane de la Magazinul Cocor.
Cocor MediaChannel este format din 13 ecrane LED High si este cel mai mare suport spectacular din Europa – 3300 mp, cel mai mare DOOH (digital outdoor) HD din Europa continentala – 565mp dupa Picadilly Circus din Londra care are 650 mp.
Sambata, 28 martie 2009, intre orele 20.30 si 21.30, fatada media se va stinge! „Ma bucur ca exista companii in Romania care pun protectia mediului in fata incasarillor.” a spus Zoli.
Jumatate din spatiul publicitar este alocat brandurilor comercializate in magazin, dar si proiectelor proprii precum difuzarea de stiri cu caracter informativ de trafic, piata financiara, evenimente culturale, transmisiuni tv in direct, campanii interactive utilizand accesul de pe telefonul mobil prin wifi, bluetooth, sms. Este singurul vehicul DOOH dotat cu traffic counter datorita acordului cu Politia Capitalei.
Earth Hour este cel mai mare eveniment international care atrage atentia asupra incalzirii globale, implicand 1 miliard de persoane din intreaga lume. Oficial, tara noastra participa pentru prima oara la acest eveniment.