14/04/2009 Flamingo International – Reciclarea scade pretul televizoarelor LCD cu pana la 1.000 lei la Flanco si Flanco World

Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata din Romania a initiat o noua actiune de reciclare, pentru televizoare LCD, prin care clientii care returneaza orice televizor vechi primesc un discount de 1.000 lei la achizitionarea unui LCD Philips cu o diagonala de 94 cm sau mai mare.

Campania se desfasoara pana in ziua de Pasti, in retelele de magazine Flanco si Flanco World. Programul de buy-back vizeaza televizoarele LCD marca Philips, cu diagonale de 94, 107 si 119 cm. Clientii care opteaza pentru achizitionarea acestor produse beneficiaza de un discount de 1.000 lei, la returnarea oricarui televizor vechi, indiferent de starea de functionare si de marca.

”Segmentul televizoarelor LCD ramane in continuare unul dintre cele mai dinamice din retail, chiar si in aceasta perioada aflata sub semnul crizei financiare. Pana in prezent, am inregistrat vanzari foarte bune pentru LCD-urile cu diagonala medie, de 26-32 inci, iar prin aceasta campanie speram sa incurajam si achizitionarea LCD-urilor cu o diagonala mai mare, de peste 37 inci. Acestea ofera o calitate mai ridicata a imaginii si sunetului, care permite vizionarea programelor favorite la cele mai inalte standarde tehnice, dar sprijina in acelasi timp si un consum redus de energie”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

La inceputul acestui an, Flamingo International a raportat pentru 2008 o crestere de 100% a volumului de vanzari pentru plasme si LCD-uri, compania atingand 50.000 de unitati vandute. Astfel, LCD-urile au inregistrat una dintre cele mai bune evolutii ale vanzarilor in 2008, iar oficialii Flamingo International estimeaza ca acest segment va continua sa se mentina la acelasi nivel si in 2009.

Valoarea totala a pietei de televizoare LCD si plasme a fost estimata la aproximativ 250 milioane euro in 2008, in timp ce volumul vanzarilor a fost de aproximativ 500.000 unitati.

Despre Grupul Flamingo International:

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performantelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent, exista 29 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.

Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 m² – 3.000 m²), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service.

Infiintat in anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distributie de componente IT din Romania, incluzand, in portofoliul sau, 100 de vendori si 5000 de repere, cuprinzand tot ceea ce este esential in termenii distributiei de componente IT&C si Audio-Video pe piata locala.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

In prima jumatate a anului 2008 grupul Flamingo International intra puternic pe piata de retail online dorind consolidarea pozitiei detinute pe piata locala si in mediul online, prin deschiderea propriului magazin eFlamingo (www.eflamingo.ro). Strategia de pozitionare pe aceasta piata se bazeaza pe o politica de preturi competitive, promotii dedicate mediului online, disponibilitatea celor mai recente produse in domeniul IT%C, in exclusivitate pe piata romaneasca, precum si oferta diversificata.

Prin intermediul serviciilor oferite, gratuitatea transportului, precum si livrarea imediata a produselor disponibile in stoc www.eflamingo.ro isi propune sa devina unul dintre liderii retailului electronic din Romania.

spot_img

Newsletter-ul de mediu

Ultimele știri