Orange publica Raportul de Responsabilitate Corporativa pentru 2006
12 septembrie 2007: Orange Romania anunta publicarea celui de-al patrulea raport anual de responsabilitate sociala corporativa. Obiectivul programului de responsabilitate corporativa, lansat in Romania in anul 2003, este sa aduca un plus de valoare in societatea romaneasca, atat prin competentele noastre cheie, serviciile de comunicatii, cat si prin implicarea in comunitate pentru a deveni un partener de incredere pentru toti cei cu care interactionam.
Orange a incheiat parteneriate pe termen lung pentru a contribui la solutionarea unor probleme relevante pentru societatea romaneasca. Am continuat sa investim in protejarea biodiversitatii peisajului din zona satelor sasesti din Transilvania, un spatiu unic in Europa, ce va fi inclus in programul Natura 2000 al Uniunii Europene. Prin acest parteneriat protejam patrimoniul natural al Romaniei si demonstram ca are nu doar o valoare culturala, ci si una economica prin promovarea prosperitatii comunitatilor locale. In 2004 ne-am alaturat unui proiect prin care copiii cu deficiente de vedere si cei cu deficiente de auz sa poata fi integrati mai usor in societate si sa beneficieze de un sistem educational adecvat necesitatilor lor. Astfel, proiectul lansat initial in scolile din Bucuresti, a fost extins si la scolile din Timisoara, Cluj-Napoca si Buzau. Am urmarit cresterea accesului la informatie pentru un numar tot mai mare de copii prin tiparirea de manuale scolare speciale, consiliere in alegerea unei cariere, oportunitati pentru dezvoltarea abilitatilor lor si infiintarea unui centru dedicat acestor comunitati unde se desfasoara diverse traininguri, activitati educationale si creative.
Modul in care fiecare angajat Orange intelege strategia de responsabilitate sociala a companiei si respecta valorile sale in activitatea zilnica este esential pentru calitatea serviciului oferit si pentru imaginea brandului. De aceea, este important ca angajatii sa se identifice cu initiativele promovate prin programul de responsabilitate sociala. In acest sens am dezvoltat inca de la inceput programul de voluntariat "tu si comunitatea" prin care am oferit angajatilor oportunitati variate de a se implica activ in proiecte.
Richard Moat, Director Executiv al Orange Romania: "Am dezvoltat parteneriate prin care sa protejam mediul inconjurator, sa incurajam prosperitatea comunitatilor rurale si sa imbunatatim educatia. Initiativele de responsabilitate corporativa in care ne implicam ne ofera o alta perspectiva asupra societatii romanesti, ne permit sa construim o relatie mai stransa cu comunitatea in general, sa intelegem anumite probleme si, cel mai important, sa contribuim la rezolvarea acestora."
Poti afla mai multe despre programul Orange de responsabilitate corporativa in raportul pentru anul 2006, disponibil pe www.orange.ro la sectiunea despre noi/ responsabilitate/ raport de activitate.
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 8,572 milioane de clienti la sfarsitul lunii iunie 2007 si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe 5 continente.
La sfarsitul lunii iunie 2007, Orange Romania a avut venituri de 578 milioane de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 52 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.