ADVERTORIAL
Sustenabilitate alimentară, hrană proaspătă, hipermarket-uri în expansiune, conștiința risipei alimentare: cum pot supraviețui toate aceste concepte într-o singură filozofie? Maria Mihai, director de comunicare și CSR Lidl România, oferă un exemplu.
Green Report: Prin ce programe și activități ajutați la combaterea risipei alimentare?
Maria Mihai: Combaterea risipei alimentare este unul dintre cele mai importante domenii de acțiune din strategia noastră de...
Busola Competitivității schimbă strategia UE – Von der Leyen promite mai puțină birocrație și mai multă flexibilitate.
Obiective verzi, dar cu ajustări – UE spune că „rămâne pe...
Joi, 23 ianuarie, Gala Green Report a avut a patra ediție unde Premiile de Excelență sau Oscarurile de Mediu din România au fost decernate. De la agri-food până la...
Accesul la hrană sigură și de calitate este o preocupare continuă a societății și, deși cantitativ producția de alimente poate acoperi cerințele populației globale actuale, distribuția neuniformă a acesteia...
Tot mai multe companii încorporează termenii „verde” și „sustenabil” în comunicare, dar nu toate afirmațiile pe care le fac rezistă unei analize riguroase. Uniunea Europeană a decis să ia...
ADVERTORIAL
În contextul lansării celui de-al patrulea raport de sustenabilitate al Auchan România, un demers anual, voluntar, de transparență privind activitățile și inițiativele companiei din ultimul an, am discutat cu...
În perioada 13-15 decembrie 2024, Colecta Națională de Alimente revine în 985 de magazine din toată țara, invitând publicul să doneze alimente neperisabile pentru a sprijini persoanele vulnerabile, într-un...
Raportarea de sustenabilitate (CSRD) ar trebui să fie folosită de companii ca un instrument de business, și nu ar trebui văzută doar ca o obligație prevăzută în legislație. Acest...
A 13-a ediție a MAKE it GROW are pe 23 Noiembrie 2024. Înainte de Ziua Recunoștinței, Junior Chamber Internațional România București organizația din spatele mișcării MAKE it GROW invită...
ADVERTORIAL
Sustenabilitate alimentară, hrană proaspătă, hipermarket-uri în expansiune, conștiința risipei alimentare: cum pot supraviețui toate aceste concepte într-o singură filozofie? Maria Mihai, director de comunicare și CSR Lidl România, oferă...
Busola Competitivității schimbă strategia UE – Von der Leyen promite mai puțină birocrație și mai multă flexibilitate.
Obiective verzi, dar cu ajustări – UE spune că „rămâne pe...
Joi, 23 ianuarie, Gala Green Report a avut a patra ediție unde Premiile de Excelență sau Oscarurile de Mediu din România au fost decernate. De la agri-food până la...
Accesul la hrană sigură și de calitate este o preocupare continuă a societății și, deși cantitativ producția de alimente poate acoperi cerințele populației globale actuale, distribuția neuniformă a acesteia...
Tot mai multe companii încorporează termenii „verde” și „sustenabil” în comunicare, dar nu toate afirmațiile pe care le fac rezistă unei analize riguroase. Uniunea Europeană a decis să ia...
ADVERTORIAL
În contextul lansării celui de-al patrulea raport de sustenabilitate al Auchan România, un demers anual, voluntar, de transparență privind activitățile și inițiativele companiei din ultimul an, am discutat cu...
În perioada 13-15 decembrie 2024, Colecta Națională de Alimente revine în 985 de magazine din toată țara, invitând publicul să doneze alimente neperisabile pentru a sprijini persoanele vulnerabile, într-un...
Raportarea de sustenabilitate (CSRD) ar trebui să fie folosită de companii ca un instrument de business, și nu ar trebui văzută doar ca o obligație prevăzută în legislație. Acest...