CSR

Marii consumatori ai lumii: Google nu va ajunge la net zero până în 2030

Google, unul dintre cei mai mari giganți tehnologici ai lumii, și-a stabilit obiective ambițioase de sustenabilitate, printre care atingerea unui consum de energie 100% carbon-free 24/7, dar compania nu va putea ajunge la net zero până în 2030. Google recunoaște însă că nu mai este pe drumul cel bun pentru a-și atinge aceste obiective stabilite în 2020, înregistrând o...

Broasca râioasă a Comisiei: Europarlamentarii înghit greu programul pe...

Programul Comisiei Europene 2025 a fost teren de luptă între cei care vor mai multă competitivitate și cei care vor protecție socială și ecologică. Poziționările politice: PPE și Renew...

Există sustenabilitate alimentară într-un hipermarket? Un interviu CSR cu...

ADVERTORIAL Sustenabilitate alimentară, hrană proaspătă, hipermarket-uri în expansiune, conștiința risipei alimentare: cum pot supraviețui toate aceste concepte într-o singură filozofie? Maria Mihai, director de comunicare și CSR Lidl România, oferă...

Von der Leyen ajustează Busola Competitivității: pragmatism sau cedare?

Busola Competitivității schimbă strategia UE – Von der Leyen promite mai puțină birocrație și mai multă flexibilitate. Obiective verzi, dar cu ajustări – UE spune că „rămâne pe...

Apa – elementul-cheie al celei de-a patra ediții a...

Joi, 23 ianuarie, Gala Green Report a avut a patra ediție unde Premiile de Excelență sau Oscarurile de Mediu din România au fost decernate. De la agri-food până la...

Siguranța alimentară și sustenabilitatea: Ce înseamnă lanțurile de aprovizionare...

Accesul la hrană sigură și de calitate este o preocupare continuă a societății și, deși cantitativ producția de alimente poate acoperi cerințele populației globale actuale, distribuția neuniformă a acesteia...

Greenwashing: Cuvintele interzise ale sustenabilității și noile reguli pentru...

Tot mai multe companii încorporează termenii „verde” și „sustenabil” în comunicare, dar nu toate afirmațiile pe care le fac rezistă unei analize riguroase. Uniunea Europeană a decis să ia...

Cum aduce o strategie de sustenabilitate valoare adăugată în...

ADVERTORIAL În contextul lansării celui de-al patrulea raport de sustenabilitate al Auchan România, un demers anual, voluntar, de transparență privind activitățile și inițiativele companiei din ultimul an, am discutat cu...

Colecta Națională de Alimente 2024: Apel la solidaritate pentru...

În perioada 13-15 decembrie 2024, Colecta Națională de Alimente revine în 985 de magazine din toată țara, invitând publicul să doneze alimente neperisabile pentru a sprijini persoanele vulnerabile, într-un...

Marii consumatori ai lumii: Google nu va ajunge la...

Google, unul dintre cei mai mari giganți tehnologici ai lumii, și-a stabilit obiective ambițioase de sustenabilitate, printre care atingerea unui consum de energie 100% carbon-free 24/7, dar compania nu...

Broasca râioasă a Comisiei: Europarlamentarii înghit greu programul pe...

Programul Comisiei Europene 2025 a fost teren de luptă între cei care vor mai multă competitivitate și cei care vor protecție socială și ecologică. Poziționările politice: PPE și Renew...

Există sustenabilitate alimentară într-un hipermarket? Un interviu CSR cu...

ADVERTORIAL Sustenabilitate alimentară, hrană proaspătă, hipermarket-uri în expansiune, conștiința risipei alimentare: cum pot supraviețui toate aceste concepte într-o singură filozofie? Maria Mihai, director de comunicare și CSR Lidl România, oferă...

Von der Leyen ajustează Busola Competitivității: pragmatism sau cedare?

Busola Competitivității schimbă strategia UE – Von der Leyen promite mai puțină birocrație și mai multă flexibilitate. Obiective verzi, dar cu ajustări – UE spune că „rămâne pe...

Apa – elementul-cheie al celei de-a patra ediții a...

Joi, 23 ianuarie, Gala Green Report a avut a patra ediție unde Premiile de Excelență sau Oscarurile de Mediu din România au fost decernate. De la agri-food până la...

Siguranța alimentară și sustenabilitatea: Ce înseamnă lanțurile de aprovizionare...

Accesul la hrană sigură și de calitate este o preocupare continuă a societății și, deși cantitativ producția de alimente poate acoperi cerințele populației globale actuale, distribuția neuniformă a acesteia...

Greenwashing: Cuvintele interzise ale sustenabilității și noile reguli pentru...

Tot mai multe companii încorporează termenii „verde” și „sustenabil” în comunicare, dar nu toate afirmațiile pe care le fac rezistă unei analize riguroase. Uniunea Europeană a decis să ia...

Cum aduce o strategie de sustenabilitate valoare adăugată în...

ADVERTORIAL În contextul lansării celui de-al patrulea raport de sustenabilitate al Auchan România, un demers anual, voluntar, de transparență privind activitățile și inițiativele companiei din ultimul an, am discutat cu...

Recomandarile redactiei

Newsletter-ul de mediu

spot_img
spot_img